Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Vizeum i Isobar zostały wyróżnione przez magazyn Media&Marketing Polska w corocznym badaniu „Agencje reklamowe i domy mediowe”

02 cze 2016

 

Isobar Polska, po raz kolejny, został wyróżniony na dynamikę wzrost biznesu, wysoką jakość obsługi klienta i świetną strategię.

„Wyróżniając w ubiegłym roku Isobar Polska za świetny debiut w roli struktury sieciowej, liczyliśmy na utrzymanie wysokiego poziomu agencji. Wyniki z ostatnich 12 miesięcy potwierdzają jej bardzo dobrą kondycję.

W portfolio klientów Isobar Polska w 2015 r. znalazło się kilkanaście nowych budżetów. Agencja było jedną z najbardziej aktywnych nowobiznesowo w całej branży. Poza nowymi  brandami Isobar poszerzył zakres współpracy z takimi klientami jak Unilever, P&G czy Huawei.

Agencja ma za sobą rok, w którym wypracowała bardzo dobre wyniki finansowe i zanotowała znaczną poprawę – i tak wysokich już w ubiegłorocznym raporcie – wyników w badaniu satysfakcji klienta. (…)

W strukturze Isobaru doszło też do znaczących zmian. Latem 2015 r. zakończył się proces rozdzielania struktur Isobaru i Hypermedia – linked by Isobar. Hypermedia stały się niezależnym hubem technologicznym pracującym głównie dla międzynarodowych klientów.  Dzięki temu Isobar stał się strukturą stricte agencyjną, ale silnie wspieraną technologicznie dzięki zasobom Hyperów i całej grupy Dentsu.

(Raport Media&Marketing Polska „Domy Mediowe i Agencje Reklamowe”)