Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Rossmann z nową platformą komunikacji

18 maj 2017

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.



Na skierowaną do kobiet kampanię składają się spoty emitowane w TV i internecie, spoty radiowe oraz materiały POS, a także działania prowadzone w online i social media. Nowa platforma komunikacji kierowana jest do kobiet zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat pielęgnacji urody. Co miesiąc w TV i internecie będą pojawiać się spoty dotyczące oferty drogeryjnej Rossmanna.

W spotach występują aktorki znane z filmów, seriali telewizyjnych i spektakli teatralnych - Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Magdalena Stużyńska oraz Anita Sokołowska. Bohaterkami spotów są przyjaciółki, które podczas babskich spotkań dzielą się wiedzą na temat urody i jej pielęgnacji. W ramach kampanii będą emitowane również spoty produktowe, a także komunikujące ofertę programu lojalnościowego "Klub Rossmann".



Pierwszy flight kampanii ruszył w maju. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Media zaplanował Blueway Com.