Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA
KRZYSZTOF MOCEK

KRZYSZTOF MOCEK

Chief Activation Officer, Dentsu Aegis Network Polska, Dyrektor zarządzający Isobar Poland Group

Krzysztof Mocek jako chief operating officer odpowiada za budowanie synergii w ramach wszystkich spółek grupy i za efektywność działania modelu operacyjnego w Dentsu Aegis Network Polska. Z branżą mediową związany od ponad 15 lat. Wybitny specjalista od ekosystemów i strategii komunikacji, w których media (owned, earned, bought) i innowacja odgrywają kluczową rolę, dostarczając realnych oraz mierzalnych efektów biznesowych. Z początkiem maja 2012 roku Krzysztof Mocek objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Carat Polska. W latach 2006 – 2012 był związany z domem mediowym Mindshare, ostatnio na stanowisku New Business Partner. W latach 2008-2012 piastował  funkcję Dyrektora Zarzadzającego  i członka zarządu w The Media Insight. Wcześniej przez 2 lata pracował w Optimum Media OMD.Jako Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu odpowiadał za tworzenie, rozwój i wdrażanie strategii wewnątrz organizacji oraz działania biznesowe w jej otoczeniu. Koordynował integrację zespołów off i on-line oraz rozwijał współpracę z innymi  działami spółek (Kreacja, Badania). Kierował działem New Business, gdzie był odpowiedzialny za opracowanie i wdrożenie nowej strategii obsługi przetargów lokalnych i regionalnych oraz zarządzał zespołami projektowymi. Kierował działem Client Service i ma bogate doświadczenia w pracy z takimi Klientami, jak:  Zott, Adidas, General Motors, Disney, Aflofarm, Heinz, Enea, Metlife Amplico, Raiffeisen, Unity Line, Foodcare, TM Toys, Discovery, CCC, Randstad, Avantis, A1 Marketing, RFM FM, Motorola, Hoop, PFRON, Apsys, Discovery, SPI, KUPS, Henkel, Storck and Nissan. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej oraz ICAN Institute.

ANNA JAROSZ-BADZIAK

ANNA JAROSZ-BADZIAK

Dyrektor Zarządzający Vizeum Polska

Anna Jarosz-Badziak na stanowisku chief client officer'a odpowiada za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach oraz pełne wdrożenie sprawdzonego już modelu interdyscyplinarnych zespołów. Od ponad 15 lat związana z branżą mediową, posiada bogate doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zarządzania zespołem oraz negocjacji warunków handlowych z mediami. Doświadczenie zdobywała współpracując z wieloma międzynarodowymi klientami m.in. z kategorii FMCG, farmacja, motoryzacja, sprzęt elektroniczny, telekomunikacja oraz produkty luksusowe. W latach 1999-2004 pracowała w domu mediowym MEC. W 2004 roku dołączyła do domu mediowego Carat, gdzie koordynowała negocjacje warunków handlowych oraz planowanie i zakup TV. Następnie stanęła na czele zespołu odpowiadającego za obsługę jednego z top reklamodawców w Polsce, Ferrero. Jako Media Director była odpowiedzialna za zarządzanie zespołem klienckim, koordynację procesów strategicznego oraz planowania i zakupu mediów, koordynację rynków bałtyckich, a także negocjacje warunków handlowych. W 2013 roku objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego domu mediowego Vizeum Polska. Jest absolwentką kierunku marketing i zarządzanie w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz ICAN Institute.

FILIP GIELECIŃSKI

FILIP GIELECIŃSKI

Client Service Director, Posterscope Polska

Karierę zawodową rozpoczął jako Rzecznik Prasowy w Securia International Polska. W latach 2009-2011 pracował w agencjach Glob Media Polska i Althermedia, gdzie odpowiadał za obsługę m.in. Orange, General Motors czy mBank oraz koordynował dział agencyjny Client Service w zakresie OOH/ambient media. Największe sukcesy w agencji to planowanie i realizacja działań związanych z EURO 2012 dla Klientów adidas, Nike czy Orange. Od lipca 2012 roku w Posterscope Polska na stanowisku Senior Media Managera gdzie odpowiadał za obsługę Klientów z zakresu Out Of Home (m.in. General Motors, Nokia (obecnie Microsoft), Forum Film, Disney, Pernod Ricard). Odpowiadał ze strony Spółki za planowanie i realizację kampanii "Frozen" Disneya i "ITAKA waiting signs" (kampanie wspólnie z Carat i Isobar), za które otrzymaliśmy Bronze Effie i Silver Drum w 2014 roku.

 Prywatnie miłośnik piłki nożnej i komentator wydarzeń piłkarskich. Współtwórca koniecPZPN.pl oraz Stowarzyszenia S.O.S. dla Polskiej Piłki.

Artur Malinowski

Artur Malinowski

Dyrektor Zarządzający, CARAT Polska

Artur Malinowski, zanim został dyrektorem zarządzającym Carat Polska, piastował stanowisko new business & business development directora. Do jego obowiązków na stanowisku należało rozwijanie portfolio klientów agencji, prowadzenie lokalnych oraz regionalnych procesów przetargowych, budowanie oraz kierowanie dedykowanymi zespołami przetargowymi. Do jego obowiązków należał też rozwój oferty i narzędzi oferowanych (potencjalnym) klientom. Blisko współpracował z działem PR & Marketingu grupy Denstsu Aegis Network współtworząc strategię PR Agencji. New Business Stack Champion w ramach wewnętrznych struktur Dentsu Aegis Network, odpowiadał za integrację i współprace New Business Community w ramach grupy. Artur jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz University of Salford w Wielkiej Brytanii. Artur ma 8 letnie doświadczenie w mediach i marketingu. W latach 2010-2015 związany był z domem mediowym Media Direction OMD, awansując od stanowiska Digital Plannera po Digital Managera. Przez ostatnie 2 lata pełnił tam funkcję Digital Group Account Directora, z powodzeniem realizując projekty dla największych Klientów z branży motoryzacyjnej, FMCG, telekomunikacyjnej czy zabawkarskiej. Artur jest laureatem konkursu IAB Mixx Awards 2012 w kategorii „Gry”. 

TOMASZ CHOJNECKI

TOMASZ CHOJNECKI

Business Development Director Dentsu Data Services

Związany z branżą komunikacji marketingowej od 21 lat. Zdobywał doświadczenie we wszystkich obszarach – strategii, planowania, negocjacji, zakupie mediów, badaniach, product development, digital marketingu oraz zarządzaniu. Przez kilka lat szef domów mediowych grupy Dentsu Aegis Network (uprzednio Aegis Media). Założyciel domu mediowego Vizeum, następnie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie rozwija dział Dentsu Data Services zajmujący się analityką i wykorzystywaniem danych w marketingu. Obszar jego ekspertyzy to: rozwój biznesu, komunikacja marketingowa, narzędzia wspierające planowanie i zakup mediów, analityka komunikacji.