Używasz niewspieranej wersji przeglądarki! Zaktualizuj przeglądarkę lub skorzystaj z alternatywnych przeglądarek (Google Chrome lub Mozilla Firefox) dla poprawnego wyświetlania serwisu.

Zamknij

dentsu aegis network

POLSKA

Grupa Dentsu Aegis Network Polska jest częścią globalnej sieci Dentsu Aegis Network. Jako jedna z pierwszych jest prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W Polsce w jej skład wchodzą globalne marki: Carat, DDS, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum, Amplifi, Amnet, Hypermedia linked by Isobar, Lubię to! linked by Isobar oraz RED8.

Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową.



Obecnie szukamy osoby na stanowisko:

Client Performance Manager



Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Zarządzanie i wyznaczanie strategicznych kierunków rozwoju zespołu project managerów,

  • Odpowiedzialność za budżet działu i wynik finansowy,

  • Zapewnienie wysokiej jakości prowadzonych kampanii i ich innowacyjności, utrzymanie spójności i standardów pracy,

  • Utrzymywanie kontaktów z klientem (duża, rozpoznawalna marka), rozwój relacji,

  • Kreowanie nowych rozwiązań w zakresie pracy działu, jak i całej organizacji,

  • Zarządzanie współpracą z innymi spółkami Grupy Dentsu Aegis Network,

  • Strategiczna analiza konkurencji, śledzenie nowości i bycie pionierem w ich realizacji,

  • Odpowiedzialność za rozwój obecnych i potencjalnych klientów - wsparcie procesów przetargowych, szukanie możliwości up-sellowych i cross-sellowych,

  • Dbanie o rozwój i motywowanie podległych pracowników,

  • Ścisła współpraca z zarządem i innymi menedżerami iProspect,

  • Zapewnianie efektywnej komunikacji w zespole oraz ze współpracującymi działami i spółkami grupy Dentsu Aegis Network.

 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie poparte sukcesami biznesowymi,

  • Postawa „can-do”, ukierunkowanie na działanie i rozwiazywanie problemów,

  • Umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i prezentacyjne na wysokim poziomie,

  • Ambicja bycia liderem na rynku, stawianie sobie i innym wysokich wymagań co do jakości i efektywności pracy,

  • Znajomość branży performance marketing,

  • Doświadczenie we wdrażaniu innowacji, optymalizacji i nowości technicznych,

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,

  • Doświadczenie w rozwijaniu teamu pod względem liczby i jakości prowadzonych działań,

  • Umiejętność zarządzania budżetem, efektywna optymalizacja wydatkowania budżetu i osiąganie wyznaczonych celów finansowych,

  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego,

  • Doświadczenie w pracy po stronie agencji będzie dodatkowym atutem.

 

Co mamy dla Ciebie w zamian?

  • Ciągłe podnoszenie kwalifikacji zawodowych oraz szerokie możliwości rozwoju w ramach sieci Dentsu Aegis Network,

  • Nowoczesne i komfortowe biuro zgodnie z ideą work-life-balance, oferujące między innymi takie udogodnienia jak siłownia i sala fitness, kantyna, punkt opieki dziennej dla dzieci DAY CARE,

  • Finansowany przez pracodawcę abonament medyczny w Medicover lub Enel-Med z możliwością rozszerzenia o dodatkowe usługi,

  • Kartę sportową OK System lub Multisport,

  • Elastyczny czas pracy, możliwość korzystania z Home Office,

  • Możliwość korzystania z parkingu obok biura.

Miejsce pracy:

Warszawa

Aplikuj